zprávy ze supermarketů
Globus zveřejnil výsledky tendrů na agentury
polečnost Globus dnes zveřejnila výsledky výběrových řízení na reklamní a mediální agenturu. Z tendru na reklamní agenturu, která má zajistit kompletní komunikaci značky, vyšla vítězně stávající agentura Globusu – WMC Grey. Jako mediální agenturu Globus ve dvoukolovém tendru vybral Zenith Optimedia.
„Naší firemní politikou je vypisovat výběrová řízení na spolupracující agentury každé tři roky. Na jejich zadání a vyhodnocení jsme spolupracovali s Registrem reklamních agentur a jejich systémem APRAIS,“ řekl k právě uzavřeným tendrům Boris Malý, ředitel marketingu společnosti Globus. „Jako obvykle jsme přípravě tendrů věnovali hodně času a pozornosti – a totéž mohu říct o všech účastnících,“ hodnotí B. Malý průběh výběrových řízení. „I když jsme tendr vypisovali s tím, že může přinést změnu agentur, jsme rádi, že prvenství obhájily naše stávající agentury a prokázaly tak, že i po třech letech spolupráce umějí přijít se zajímavými nápady a inovacemi.“
Tendru na reklamní agenturu se kromě vítězné WMC Grey účastnily ještě agentury TBWA Praha a RUST, v tendru na mediální agenturu soutěžily vedle Zenith Optimedia ještě Mindshare, ACT Europe a Initiative Media. Všem zúčastněným agenturám byly výsledky výběrových řízení již rozeslány.
Tento příspěvek napsal admin, 10.11.2010 v 6.01 do rubriky Globus. Můžete sledovat komentáře na tento článek pomocí RSS 2.0. Komentáře i oznamování momentálně jsou uzavřeny. |
Komentáře uzavřeny.