Praha 13. října 2010 – Miroslav Jiřík nastoupil 1. října na pozici brand manažera Tesco. Jeho hlavním úkolem bude definovat lokální strategii značky Tesco a implementovat ji v České a Slovenské republice.

„Všechny velké společnosti podnikající v maloobchodě jsou pro zákazníky vzhledem ke své  orientaci pouze na cenu těžko odlišitelné. Vybudování a diferenciace značky Tesco, která by kromě dobré ceny nabídla i další hodnoty především v emocionální rovině, a která by zároveň zajistila dlouhodobý růst Tesca, bude opravdovou výzvou, na níž se upřímně těším,” řekl po svém nástupu Miroslav Jiřík.

Miroslav Jiřík přichází do Tesca ze společnosti T-Mobile, kde pracoval sedm let a specializoval se na brand management a marketingovou komunikaci. Dříve zastával různé pozice v marketingovém oddělení Českého Telecomu, nyní O2 Czech Republic. Naposledy zde vedl marketingovou komunikaci.

Nový brand manažer Tesco vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve volném čase rád cestuje do exotických zemí a je fanouškem technologických novinek a „vychytávek”,  především od společnosti Apple.

O společnosti Tesco Stores ČR

Společnost Tesco Stores ČR a. s., člen Svazu obchodu a cestovního ruchu, vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. V současné době provozuje v České republice celkem 141 obchodů  (šedesát osm hypermarketů, čtyřicet dva supermarketů, pětadvacet prodejen Tesco Expres a šest obchodních domů), osmnáct čerpacích stanic a šest obchodních center. V Praze jsou to Obchodní centrum Letňany a Nákupní centrum Eden, v Karlových Varech OC Fontána, v Ostravě OC Galerie, v Opavě OC Silesia a v Plzni OC Plzeň. Základem filosofie společnosti Tesco je snaha poskytnout zákazníkovi to nejlepší a stát se obchodem pro všechny. Toto úsilí bylo oceněno několika tituly – Hypermarket roku 2004, 2006, 2007, 2008 a 2009, Profesionál roku 2007 a Obchodník roku 2004, 2006 a 2007 a TOP Retailer 2008/2009. Za svůj první energeticky úsporný obchod v Žatci obdrželo cenu Energy Globe Award v kategorii Země. Tesco patří k největším zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008. V roce 2009 věnovalo Tesco společně s partnery celkem 15,4 mil. korun na charitativní účely.