zprávy ze supermarketů
Miroslav Jiřík je novým brand manažerem Tesco
Praha 13. října 2010 – Miroslav Jiřík nastoupil 1. října na pozici brand manažera Tesco. Jeho hlavním úkolem bude definovat lokální strategii značky Tesco a implementovat ji v České a Slovenské republice.
„Všechny velké společnosti podnikající v maloobchodě jsou pro zákazníky vzhledem ke své orientaci pouze na cenu těžko odlišitelné. Vybudování a diferenciace značky Tesco, která by kromě dobré ceny nabídla i další hodnoty především v emocionální rovině, a která by zároveň zajistila dlouhodobý růst Tesca, bude opravdovou výzvou, na níž se upřímně těším,” řekl po svém nástupu Miroslav Jiřík.
Miroslav Jiřík přichází do Tesca ze společnosti T-Mobile, kde pracoval sedm let a specializoval se na brand management a marketingovou komunikaci. Dříve zastával různé pozice v marketingovém oddělení Českého Telecomu, nyní O2 Czech Republic. Naposledy zde vedl marketingovou komunikaci.
Nový brand manažer Tesco vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve volném čase rád cestuje do exotických zemí a je fanouškem technologických novinek a „vychytávek”, především od společnosti Apple.
O společnosti Tesco Stores ČR
Společnost Tesco Stores ČR a. s., člen Svazu obchodu a cestovního ruchu, vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. V současné době provozuje v České republice celkem 141 obchodů (šedesát osm hypermarketů, čtyřicet dva supermarketů, pětadvacet prodejen Tesco Expres a šest obchodních domů), osmnáct čerpacích stanic a šest obchodních center. V Praze jsou to Obchodní centrum Letňany a Nákupní centrum Eden, v Karlových Varech OC Fontána, v Ostravě OC Galerie, v Opavě OC Silesia a v Plzni OC Plzeň. Základem filosofie společnosti Tesco je snaha poskytnout zákazníkovi to nejlepší a stát se obchodem pro všechny. Toto úsilí bylo oceněno několika tituly – Hypermarket roku 2004, 2006, 2007, 2008 a 2009, Profesionál roku 2007 a Obchodník roku 2004, 2006 a 2007 a TOP Retailer 2008/2009. Za svůj první energeticky úsporný obchod v Žatci obdrželo cenu Energy Globe Award v kategorii Země. Tesco patří k největším zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008. V roce 2009 věnovalo Tesco společně s partnery celkem 15,4 mil. korun na charitativní účely.
Tento příspěvek napsal admin, 10.11.2010 v 6.07 do rubriky TESCO. Můžete sledovat komentáře na tento článek pomocí RSS 2.0. Komentáře i oznamování momentálně jsou uzavřeny. |
Komentáře uzavřeny.