zprávy ze supermarketů
Pauline Newman: retail je pro mě velkou výzvou
Praha 4. října 2010 – Novou marketingovou manažerkou Tesco se od září stala Pauline Louise Newman (38). „Těším se, že budu moci využít své zkušenosti, a zároveň po letech, kdy jsem pracovala v bankovnictví a energetice, působit na pro mne zcela novém segmentu trhu. Navíc se budu podílet na budování značky, na které jsem vyrostla,“ řekla při svém nástupu na pozici Pauline Newman. Nová posila marketingu, která nahradila Juraje Čecha, povede celkem tři týmy a bude mít na starost celostátní komunikaci – kampaně, branding, instore a publishing.
Pauline Newman naposledy pracovala ve společnosti E.ON Energie na pozici šéfa obchodní strategie a byla zodpovědná za strategické plánování. Zkušenosti rovněž v minulosti získala v bankovnictví. V Raiffesenbank a GE Capital Bank se specializovala na marketingovou komunikaci značky. V České republice žije od roku 1995 a první pracovní uplatnění našla v Českém rozhlase/BBC jako editorka.
Pauline Newman absolvovala obor historie a francouzština na britské University of Keele a ve Francii na Université de Picarde. Kromě angličtiny perfektně zvládá češtinu a francouzštinu. Jejím mottem je „Chovej se k druhým tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě“. Mezi její největší koníčky patří nakupování knih, historie, televizní reklamy a sport – nejraději se věnuje lyžování a snaží se občas si najít čas na golf.
O společnosti Tesco Stores ČR
Společnost Tesco Stores ČR a. s., člen Svazu obchodu a cestovního ruchu, vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. V současné době provozuje v České republice celkem 141 obchodů (šedesát osm hypermarketů, čtyřicet dva supermarketů, pětadvacet prodejen Tesco Expres a šest obchodních domů), osmnáct čerpacích stanic a šest obchodních center. V Praze jsou to Obchodní centrum Letňany a Nákupní centrum Eden, v Karlových Varech OC Fontána, v Ostravě OC Galerie, v Opavě OC Silesia a v Plzni OC Plzeň. Základem filosofie společnosti Tesco je snaha poskytnout zákazníkovi to nejlepší a stát se obchodem pro všechny. Toto úsilí bylo oceněno několika tituly – Hypermarket roku 2004, 2006, 2007, 2008 a 2009, Profesionál roku 2007 a Obchodník roku 2004, 2006 a 2007 a TOP Retailer 2008/2009. Za svůj první energeticky úsporný obchod v Žatci obdrželo cenu Energy Globe Award v kategorii Země. Tesco patří k největším zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008. V roce 2009 věnovalo Tesco společně s partnery celkem 15,4 mil. korun na charitativní účely.
Tento příspěvek napsal admin, 10.11.2010 v 6.05 do rubriky TESCO. Můžete sledovat komentáře na tento článek pomocí RSS 2.0. Komentáře i oznamování momentálně jsou uzavřeny. |
Komentáře uzavřeny.