SPAR ČOS připravil pro své zákazníky bohatou vánoční nabídku. Navíc představí další novou exkluzivní kolekci TERIBEAR

SPAR ČOS provozovatel sítě hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR připravil pro letošní konec roku širokou nabídku vánočního sortimentu. Pro zákazníky jsou připraveny speciální katalogy s tipy na dárky, potravinářské i nepotravinářské vánoční výrobky – kosmetické balíčky, kuchyňský sortiment, velký výběr populárních a oblíbených dětských hraček. Ty zákazníci znají z televizních a tištěných reklam. Dále vlastní katalog cukrovinek, katalog pečení či katalog delikates GURMET. SPAR ČOS připravil ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové dětem pro zákazníky další unikátní kolekci v rámci charitativního projektu TERIBEAR, jehož smyslem je podpora náhradní rodinné péče a profesionalizace pěstounských rodin. Za tímto účelem mají zákazníci všech hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR od 24. listopadu 2010 možnost zakoupit unikátní sklenice TERIBEAR. Jejich design vytvořil Rony Plesl – přední český sklářský designer pracující se sklem a originálními skleněnými plastikami – exkluzivně pro charitativní projekt Nadace Terezy Maxové dětem.

„V loňském roce byla nejen o Vánocích nákupní síla zákazníků ovlivněna ekonomickou situací. Lidé vybírali dárky a potraviny s pečlivostí, posuzovali množství, cenu i kvalitu. Letos se situace vrací do normálu a lidé začínají opět více nakupovat a experimentovat. Očekáváme zvýšenou poptávku po delikatesách a brandovém zboží, které si zákaznici dopřejí především o Vánocích. Naší předností jsou čerstvé úseky – od pečiva, přes sýry, saláty a pomazánky až po velký výběr masa a uzenin,“ říká Martin Ditmar, jednatel společnost SPAR ČOS.

Zákazníci v síti SPAR ČOS naleznou také rozmanité ingredience a speciální produkty určené pro pečení vánočního cukroví. Pro ty, kteří nemají dostatek času, jsou připraveny pekárenské výrobky jako například vánočky, štoly, hotové cukroví a další. Bohatou nabídku tvoří rovněž pravidelně o Vánocích lahůdkářské delikatesy, široký výběr alkoholických i nealkoholických nápojů, pestrá nabídka čerstvého masa a ryb. Navíc zde najdou milovníci ovoce a zeleniny široký výběr exotických plodů. Vánoce jsou spjaty nejen s nákupem dárků, ale i s každoročním úklidem a vánoční výzdobou. Pro tyto příležitosti řetězec INTERSPAR připravel speciální nabídku úklidových a čistících prostředků a samozřejmě také vánoční dekorace jako například ubrusy, svíčky, žárovky, vánoční ozdoby a stromky.
Na Vánoce opět s medvídkem TERIBEAR

V rámci charitativního projektu TERIBEAR SPAR ČOS dlouhodobě spolupracuje s Nadací Terezy Maxové dětem. Účelem tohoto projektu je podporovat náhradní rodinnou péči a profesionalizaci pěstounských rodin. Společnost SPAR ČOS získala za charitativní projekt TERIBEAR prestižní cenu FILANTROP ROKU 2009, a to v kategorii „Partnerství se zákazníky“.

„Pro letošní předvánoční období připravil SPAR ČOS ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové dětem v pořadí již pátou limitovanou kolekci TERIBEAR, kterou lze zakoupit exkluzivně v síti hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR,“ říká Martin Ditmar, jednatel společnosti SPAR ČOS. „Novou kolekci, na které se tentokrát podílel přední český sklářský designér Rony Plesl, si budou moci naši zákazníci zakoupit za výjimečnou cenu od 24. listopadu 2010. Své druhé výročí existence slaví medvídek TERIBEAR stylově se sklenicemi na sekt, balenými po dvou do černého tubusu, který podtrhuje jejich luxus a originalitu. Na každém balení najdou zákazníci rovněž unikátní recept na přípravu alkoholického a nealkoholického nápoje „TERIBEAR drink by Tretters“ ze známého pražského baru Tretter´s Cocktail Bar.  Zařazením kolekce TERIBEAR do sortimentu můžeme našim zákazníkům nabídnout kvalitní a originální produkty, které jinde nekoupí. Jejich nákupem zákazníci získají nejen netradiční a originální produkt v limitované edici za bezkonkurenční ceny, ale také přispějí na dobrou věc,” dodává Martin Ditmar. Nová kolekce zahrnuje dále stylový černý zápisník s vyraženým rastrem medvídků TERIBEAR. Motiv rastru je inspirován grafickým návrhem designéra Vladimíra Žáka, který se podílel také na vánočním relaunchi oblíbených produktů denní spotřeby, jakými jsou kapesníčky, tašky a vánoční balicí papír.